close

http://bbs.thumbchina.com/upload/rent.mp3


英文歌詞


I haven't really ever found a place that I call home
I never stick around quite long enough to make it
I apologize that once again I'm not in love
But it's not as if I mind that your heart aren't exactly breaking

It's just a thought, only a thought

But if my life is for rent and I don't learn to buy
Well I deserve nothing more than I get
'Cause nothing I have is truly mine

I've always thought that I would love to live by the sea
To travel the world alone and live my life more simply
I have no idea what's happened to that dream
'Cause there's really nothing left here to stop me

It's just a thought, only a thought

But if my life is for rent and I don't learn to buy
Well I deserve nothing more than I get
'Cause nothing I have is truly mine

While my heart is a shield and I won't let it down
While I am so afraid to fail so I won't even try
Well how can I say I'm alive? If my life is for rent


 

中文歌詞

我仍未找到可以稱為家的地方,我永遠不能足夠堅持使它成為現實
我再次抱歉我並未墜入愛河,但這並不意味著我介意你是否真的心碎

這只是個想法,只是個想法

但如果我的心本來就屬於漂泊,我卻不懂如何去收回它
好吧,我只配得到我該得到的,因為我所擁有的並沒有什麼真的是我的

我一直以為,我會喜歡住在海邊。獨身周遊世界,生活得更簡單些
我也不知道究竟這個夢想意味著什麼,因為實在沒什麼能再阻攔我了

這只是個想法,只是個想法

但如果我的心本來就屬於漂泊,我卻不懂如何去收回它
好吧,我只配得到我該得到的,因為我所擁有的並沒有什麼真的是我的

我的心是一張盾牌我也不會讓它倒下,我太害怕失敗所以我甚至放棄了嘗試
好吧,我怎麼能說我是活著的,如果我的心是漂泊的?

-----------------------------------------------------------------


‧2001全英/歐洲銷售冠軍藝人
‧2002全英音樂獎最佳女歌手/最佳專輯得主
‧2002世界音樂獎三項大獎得主

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tracy Huang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()